societat
Ja han començat a fer feina plegats els dispositius conjunts de la Policia Nacional i Local d’Eivissa. L’objectiu és fer que la ciutadania compleixi amb les mesures sanitàries del nivell 4 reforçat.
Policia Nacional i Local han incrementat els seus efectius al carrer per fer un seguiment del compliment de les restriccions sanitàries. Avui en ser el primer dia fan una feina informativa, excepte en casos flagrants com no portar mascareta pel carrer.
A partir d’avui i cada dia aquestes patrulles seran habituals per tota l’illa d’Eivissa, una feina conjunta de la Policia Nacional amb els cossos locals de cada municipi.
Cercador |
Un departament de la Generalitat de Catalunya desenvolupa una eina que permeti als catalanoparlants dirigir-se a les màquines
Els sindicats celebren que els polítics insulars es preocupin de la situació però demanen també implicació
El Consell vol liderar el primer projecte, però és en espera de trobar sòl públic per tirar-ho endavant
El filtratge seguirà demà dilluns i dimarts, de 9 del matí a 18h de l'horabaixa