Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'objectiu és fer que la ciutadania compleixi amb les mesures sanitàries del nivell 4 reforçat
Ja han començat a fer feina plegats els dispositius conjunts de la Policia Nacional i Local d’Eivissa. L’objectiu és fer que la ciutadania compleixi amb les mesures sanitàries del nivell 4 reforçat.
Policia Nacional i Local han incrementat els seus efectius al carrer per fer un seguiment del compliment de les restriccions sanitàries. Avui en ser el primer dia fan una feina informativa, excepte en casos flagrants com no portar mascareta pel carrer.
A partir d’avui i cada dia aquestes patrulles seran habituals per tota l’illa d’Eivissa, una feina conjunta de la Policia Nacional amb els cossos locals de cada municipi.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors