La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Avui s'ha complit el termini donat per Autoritat Portuària als propietaris d'amarraments
Alguns ususaris del Club Nàutic del Molinar de Palma ja han mogut avui les seves embarcacions als pantalans flotants que han habilitat al club veïnat del Portitxol. Mentre es faran les obres al Molinar, també hi han destinat per a ells aquí una superficie a terra i una zona per a les oficines. Avui s’ha complit el termini donat per Autoritat Portuària als propietaris d’amarraments
La direcció del Club diu que se sent assetjada per part d’Autoritat Portuària. Segons ells, l’ens portuari no els ha avisat amb temps suficient i no entenen la pressió que reben quan el contracte d’ocupació temporal estableix quinze dies per fer el trasllat.
Segons Autoritat Portuària, s’han trobat amb una falta de col·laboració total i, per això, han donat aquest ultimàtum. Els operaris avui dematí encara feien feina per tancar i deixar enllestides algunes de les zones habilitades al Portitxol pels usuaris del Molinar mentre durin les obres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca