L’Ajuntament d’Eivissa ja ha iniciat les feines prèvies a l’enderroc de l’antiga seu de la Policia Local. L’edifici que albergarà el Centre d’Acollida Municipal s’esbucarà de manera imminent, i allà s’hi aixecarà un de nou per donar atenció a persones sense recursos econòmics.
A l’Associació de Vesins i Comerciants de s’Eixample Nou, però, continuen en contra del projecte. Aquest divendres al capvespre es reuniran per decidir si porten el cas davant la justícia. El recurs contenciós administratiu pot ser molt car, i si es tira endavant, cada veïnat hi hauria d’aportar uns 100 euros.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa