L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El muntatge és obra d'Antoni Parera Fons, autor de la música, i de Carme Riera, creadora del llibret
Potser només una figura històrica com l’arxiduc Lluís Salvador podia ajuntar dues primeres espases de la cultura illenca. Dos premis nacionals, Carme Riera, de les Lletres, i Antoni Parera Fons, de Música, treballen plegats per primera vegada per crear l’òpera ‘Arxiduc’.
Va ser l’any 2015 quan Carme Riera va començar a investigar amb dedicació la vida de l’Arxiduc. Primer, amb l’objectiu d’escriure una novel·la ‘Les darreres paraules’, i amb una exposició posterior comissariada per l’escriptora. Ara, tanca el cicle amb l’escriptura del llibret d’aquesta òpera amb el qual ha treballat amb el mestre Antoni Parera Fons.
‘Arxiduc’ és una producció històrica per a la nostra comunitat, asseguren tots els implicats. Té un pressupost de prop de 300.000 euros i és la primera òpera de gran format que produeix íntegrament el Govern de les Illes Balears. Pablo Mielgo, director de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears, destaca el treball administratiu i de gestió de les entitats que han fet possible aquest projecte.
‘Arxiduc’ s’estrenarà el pròxim dia 25 de novembre al Teatre Principal de Palma i es representarà únicament en dues funcions. Al món s’estrenen cada any una desena d’òperes contemporànies de gran format i ‘Arxiduc’ en serà una d’elles.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues