El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La baixada de Blasons ha donat el sus a la neofesta
Durant el pregó tornaven a veure’s les cares els bàndols de Canamunt i Canavall. Com cada any, s’ha fet la baixada de Blasons a la plaça de Cort. És l’acte que dona el sus a les festes dels barris del nucli antic de Palma. Una neofesta basada en fets històrics.
L’encarregada del pregó és na Joana Daviu, una bandolera i assassina del segle XVII que participava en les lluites vestida d’home.
Ambdós bàndols porten donant guerra tot l’estiu. A finals de juliol es van triar les persones que lideren cada facció. I, per primer any, s’han triat dues dones.
Després del sus, s’ha fet un sopar de colles a Ses Voltes. L’acte més esperat, però, és la batalla de les banderies. Se celebrarà aquest diumenge al Parc de la Mar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits