Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La baixada de Blasons ha donat el sus a la neofesta
Durant el pregó tornaven a veure’s les cares els bàndols de Canamunt i Canavall. Com cada any, s’ha fet la baixada de Blasons a la plaça de Cort. És l’acte que dona el sus a les festes dels barris del nucli antic de Palma. Una neofesta basada en fets històrics.
L’encarregada del pregó és na Joana Daviu, una bandolera i assassina del segle XVII que participava en les lluites vestida d’home.
Ambdós bàndols porten donant guerra tot l’estiu. A finals de juliol es van triar les persones que lideren cada facció. I, per primer any, s’han triat dues dones.
Després del sus, s’ha fet un sopar de colles a Ses Voltes. L’acte més esperat, però, és la batalla de les banderies. Se celebrarà aquest diumenge al Parc de la Mar.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat