Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'auditori de Ferreries ha acollit la projecció del documental guanyador d'un Goya amb el seu director José Luis Guerín
A Menorca aquest cap de setmana ha comencat la Tercera Edició del Menorca Doc Fest 21. L’auditori de Ferreries ha acollit, diumenge capvespre, la projecció del documental ‘En construcción’ i un taller amb el seu director, José Luís Guerín, qui prèviament ha ofert un taller per a projectes en procés de creació a la Casa d’Artistes de Menorca (Es Mercadal)
També aquest cap de setmana s’ha inaugurat, a la Sala Sant Antoni de Maó, l’exposició fotogràfica més important d’Espanya: els Premis Valtueña de fotografia humanitària, A més la sala Multifuncional des Mercadal tornarà a acollir la projecció dels 12 curtmetratges seleccionats per a la secció oficial: els Premis Ullastre. També s’han creat dos guardons nous orientats a la sensibilització ambiental: el Premi Illa de l’Aire al millor documental de natura i sostenibilitat, i el Reserva Biosfera per a curts divulgatius de reserves de biosfera de tot l’Estat.
Els premis de fotografia documental es podran veure en format itinerant per diversos espais des Mercadal. També s’ha programat una exposició del fotògraf menorquí Lluís Real que porta per títol “Any Amount of Dreams”. Un programa que també inclou unes jornades professionals, l’Aula Doc Fest, que posa a l’abast dels instituts de l’illa material i tallers audiovisuals, i en el qual també destaquen dos documentals de directors menorquins Macià florit i Matias Quetglas a la secció especial.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases