El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Sa Pobla i Manacor ja han iniciat el compte enrere
Arriben les primeres torrades de l’any a Manacor i no hi falten les herbes. Carrers plens de gent torrant a banda i banda, i el foc cuinant xistorra, llom i xulla… Com cada any, s’enceta la festa de la manera més tradicional.
Ja amb la panxa ben plena, comença la música i la gentada s’anima a cantar. Aquest divendres han d’assajar els goigs que interpretaran dia 16. Hi ha fulls amb les lletres escrites perquè ningú no perdi el compàs. Una tradició ben arrelada a Manacor, que un any més ha omplert amb milers de persones la plaça de la Concòrdia. Al bell mig, una gran foguera ha protagonitzat també l’acte.
A sa Pobla han donat la benvinguda al seu Clamater per a les festes de Sant Antoni d’enguany. És Antoni Celià, un jove científic que ha fet importants investigacions sobre el càncer de mama als Estats Units. Ell serà l’encarregat de fer el crit de “Visca Sant Antoni!” el proper dia 16, en la vigília de Sant Antoni, patró dels poblers.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle