Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
S'han licitat per un total de 73.000 euros
Santa Eulària ha començat les feines de drenatge i desbrossament de camins i ponts d’aigua a ses Feixes del Prat de ses Monges. Les feines que es fan en aquesta zona humida de l’illa d’Eivissa s’han licitat per un total de 73.000 euros.
Pel que fa als camins d’aigua, les tasques suposen la neteja d’uns 1.300 metres lineals i un total de 8 ponts d’aigua. El desbrossament dels camins transitables es durà a terme a un total d’uns 10 mil metres quadrats.
Els tècnics també fan feina en les finques privades, algunes de les quals amb problemes d’ocupacions il·legals.
Santa Eulària vol fer un seguiment d’aquestes tasques per tal de mantenir els dragatges i la fluïdesa de l’aigua i també el pas dels vianants pels camins.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE