Aquest diumenge han començat les Festes del Carme, a Es Cubells, amb una sessió de gipsy jazz a càrrec de Ramsés Puente i Kevin Marin com a artistes convidats. És la primera de tres ‘jam al sol post’ que se celebraran durant les festes, sempre cada diumenge, amb Albert Oliva i Alfonso Morillas com a banda principal.
Les festes han començat amb una afluència molt baixa, encara que a poc a poc s’ha anat animant gent a mesura que començava el concert, a les 20:25 hores del capvespre. El pròxim diumenge hi haurà una sessió de jazz amb Pere Navarro i Luis Amador i el 26 de juliol Licitra i Andreas Fernández tancaran les festes amb una sessió de swing i blues.
Enguany seran unes festes atípiques a Es Cubells a causa de la COVID-19, hi ha menys esdeveniments programats i els que se celebraran estaran limitats pel que fa a la capacitat per garantir les mesures sanitàries.
Aquest dijous se celebrarà el dia gran amb missa, processó i ball pagès a càrrec del Grup Folklòric del municipi; divendres, a la plaça de l’església es projectarà la pel·lícula ‘Elcano i Magallanes, la primera volta al món‘, pensada pels més petits i dissabte, una ruta en caiac que començarà i acabarà a Cala d’Hort, passant per Cala Carbó.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa