Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
També s'ampliarà la vorera i s'habilitarà més espai per a vianants al carrer de Josep Tous i Ferrer
L’eix entre el carrer de Velázquez i Josep Tous i Ferrer de Palma ja ha començat la seva transformació per convertir-se en una zona de vianants. Està previst que les obres, amb un pressupost d’uns 300.000 euros, finalitzin d’aquí a 4 mesos.
Els comerciants de Velázquez confien que una vegada s’hagi convertit en zona de vianants del tot, el carrer recuperi clients i activitat.
Després d’anys d’una conversió a mitges, en 4 mesos, el carrer de Valázquez serà 100% per als vianants. Les obres de condicionament d’aquest carrer comercial del centre de Palma, just devora del mercat de l’Olivar, ja han començat. Aquí, s’anivellarà el paviment i s’hi col·locarà una línia d’arbratge. S’amplia, així, l’eix de vianants de la zona.
També s’hi aplicarà l’ordenança d’usos en carrers de vianants. Això vol dir que no s’hi podran instal·lar més de 3 bars en 50 metres. Els comerciants de la zona confien que la reconversió del carrer doni una empenta als negocis. Perquè d’ençà que s’eliminà l’ORA i s’hi regulà la circulació, els comerços d’aquest carrer, diuen, en patiren les conseqüències.
Més espai per a vianants també al carrer de Josep Tous i Ferrer
Aquestes obres s’estenen, també, a Josep Tous i Ferrer. Aquí, el que s’hi farà és ampliar la vorera i s’eliminaran les places d’aparcament d’aquest costat del carrer. En total, en desapareixeran 40. Per fer front a la manca d’aparcament, l’ajuntament va oferir als veïnats 50 abonaments especials al pàrquing del Comtat del Rosselló. Ja estan tots agafats.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora