Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'Ibavi hi construirà 42 pisos per destinar a lloguer social
Comencen les obres de construcció de la nova promoció d’habitatges protegits de Son Servera. Es tracta del primer projecte d’habitatge públic que es construeix al municipi. El solar on s’ha d’edificar s’ubica al centre del poble, al carrer des Cós, i estava a disposició de l’Ibavi des de l’any 2007. El projecte però no s’ha fet realitat fins ara.
La batlessa de Son Servera, Natalia Troya, ha destacat que el projecte permetrà pal·liar la manca d’habitatges que pateix el poble i l’encariment del preu del lloguer, que s’agreuja en tractar-se d’un municipi turístic.
A l’acte de col·locació de la primera pedra hi han assistit la presidenta del Govern, Francina Armengol, i el conseller de Mobilitat i Habitatge, Marc Pons. Tots dos han destacat la importància de construir aquesta promoció per garantir el dret a l’habitatge dels veïns.
La promoció d’habitatges constarà de 42 pisos que tendran una superfície 50, 60 i 70 metres quadrats. Tots disposaran de plaça d’aparcament i es destinaran a lloguer social. El pressupost de l’obra és de 6,3 milions d’euros i està previst que estarà acabada a principis del 2022.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors