societat
Les màquines ja han començat a delimitar el traçat de la ronda de circumval·lació que unirà la carretera de Llucmajor amb la de Manacor sense haver de passar pel centre d’Algaida. Aquesta obra costarà 9 milions d’euros i estarà acabada l’any 2020. Es tracta d’una infraestructura necessària per alguns veïnats i sobredimensionada per d’altres. En total consumirà 6 quarterades de terreny i afectarà 65 finques privades en un tram d’1 quilòmetre i mig.
Cercador |
DIRECTE: IB3 notícies
Una altra congregació religiosa podria fer- se càrrec de la gestió de la basílica
Es tracta d'acompanyar els ciutadans britànics que visiten l'illa en casos de detenció, intoxicació, hospitalització, suïcidis o agressions sexuals.
Permetrà obtenir la declaració d'utilitat pública i estalviar-se la llicència municipal, que l'Ajuntament de Ciutadella ja havia posat en entredit
El plenari aprovarà dijous la cessió del solar on el Govern hi construirà un bloc d'entre 11 i 13 pisos