Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Es preveu que la bastida de la façana es podrà retirar d'aquí a 3 mesos
Els operaris ja treballen en la restauració de la torre del rellotge de l’Ajuntament d’Alcúdia. La bastida, instal·lada fa més de 2 anys per seguretat, serà emprada per escometre les feines, que estan pressupostades en 160.000 euros i tenen 3 mesos d’execució.
Fina Linares, batlessa d’Alcúdia, ha destacat que la reforma permetrà “a la fi” llevar la bastida que tapa la façana de la casa consistorial. La torre tenia molts de cruis interiors i alguns elements amenaçaven de caure. Els veïns ja frisen que acabin les obres perquè la façana es torni a destapar.
El Consistori és un dels edificis més emblemàtics de la ciutat. Va ser inaugurat el 1929, obra de l’arquitecte Carles Garau, i fou construït seguint l’estil de l’Ajuntament de Palma. La Comissió Insular de Patrimoni del Consell de Mallorca ha donat el vistiplau al projecte, que executa una empresa especialitzada en restauració de patrimoni històric.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades