Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Les feines per elevar els passos per a vianants i la senyalització estaran acabades al desembre i costaran 200 mil euros
La nova zona 30 del Viver i El Rafal tendrà 16 portes. Passant per cadascuna d’aquests entrades començarà un espai delimitat en què tendran prioritat, vianants, ciclistes i patinets per damunt del cotxe. L’objectiu no és d’altre que reduir renous i contaminació i fer la ciutat més sostenible i agradable. Fins ara, s’han adequat 5 entrades, vies on s’han aixecat els passos per a vianants, i aviat hi instal·laran els senyals verticals que indicaran que la velocitat queda limitada a 30 quilòmetres per hora. L’espai de la zona 30 està delimitat entre el Torrent Gros, el carrer d’Aragó, la Via de Cintura, i els carrers de Biniamar i de Son Gibert. En aquests moments, els operaris treballen als accessos de la part del carrer d’Aragó. Unes obres que Cort executa per donar resposta a la demanda dels veïns d’aquestes barriades.
El projecte que s’està executant inclou també la senyalització d’un itinerari ciclista. Recorrerà els carrers Gessamí, Taronger i Salard i connectarà l’itinerari ciclista de Son Cladera amb el carril bici del carrer Biniamar. Les obres i la senyalització estaran acabades al desembre i estan dotades d’un pressupost de 200 mil euros.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros