Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'any 2024 serà un centre sociosanitari amb 82 places per a malalts crònics
Un llibre de records fotogràfics de l’antic hospital Verge del Toro, una mascareta, una vacuna anticovid i un diari del dia són els objectes dipositats en la caixa del record per simbolitzar aquest dimarts l’inici d’una nova etapa per aquest edifici. Aquesta setmana començaran les obres de l’interior per convertir-se en un centre sociosanitari que després de 15 anys tancat retornarà la vida al seu barri.
Després de la reforma de la façana, és el torn ara de les habitacions, instal·lacions i equipaments, pressupostats en 12 milions d’euros. Les feines les durà a terme Acciona, que contractarà empreses locals, i es preveu que finalitzin en dos anys.
La població menorquina és la més envellida de Balears. Es preveu que a finals d’aquesta dècada un 23 per cent dels residents a aquesta illa tindran més de 65 anys.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13