El club espera que a final d'agost estigui enllestida aquesta fase, que és la segona de les quatre que preveu la remodelació de l'estadi
La segona fase de les obres de remodelació de l’estadi de Son Moix ja està en marxa. La feina que es du a terme al fons nord ha començat avui amb devers tres mesos de retard i es preveu que estigui enllestida per a l’inici de la temporada 23-24. D’aquesta manera, els socis ubicats al fons sud podran tornar a la seva localitat habitual. Aquesta fase és la més important de les 4 programades, ja que, a més d’acostar la grada a la gespa, també hi preveu la construcció d’un nou edifici i la reforma de la façana d’aquesta zona de l’estadi. També s’han renovat els focus de les 4 torres de llum situades als caps de cantó de l’estadi. Això sí que ja està preparat per al pròxim partit de lliga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura