Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El pressupost és d'un milió 800.000 euros i es preveu que els treballs s'allarguin durant 18 mesos
L’Ajuntament d’Eivissa ha iniciat les obres de rehabilitació de la zona més degradada del barri de sa Penya. Es construiran onze habitatges públics de lloguer. El pressupost és d’1.800.000 euros i es preveu que els treballs s’allarguin durant 18 mesos. L’objectiu és integrar de nou aquest barri marginal dins la ciutat.
La Unitat d’Actuació 27, compresa entre els carrers Alt i Retir, va ser desallotjada amb un gran operatiu policial. Ara, tres anys i mig després, han començat les obres per construir-hi onze habitatges públics que es dedicaran al lloguer. Dels 44 infrahabitatges actuals es passarà a onze pisos d’entre 45 i 75 metres quadrats. El primer que s’està fent és treure la gran quantitat de fems acumulats dins dels habitatges. Aquesta setmana hi entraran les màquines que enderrocaran el mur perimetral construït per evitar ocupacions. Després s’eliminaran les parts afegides per deixar les façanes originals. També es re-urbanitzaran els carrers i se soterraran els cables. L’Ajuntament vol acabar amb els okupes al barri. Alguns vesins es queixen de la pols i la remor de les obres. L’Ajuntament ha demanat paciència i ha recordat que els treballs també afectaran el barri de la Marina, on s’arreplegarà el material d’obra.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992