Aquesta setmana han començat les obres de construcció del passeig cívic entre el Foro de Mallorca i Inca. Es tracta d’un nou vial que es construirà paral·lel a la carretera vella d’Inca, la MA-13, i que serà la continuació del passeig per a vianants i bicicletes que enllaça amb Binissalem. El projecte està pressupostat en 3,7 milions d’euros. El passeig discorrerà per la part nord de la carretera, des del Foro fins a l’entrada d’Inca, i s’hauran de fer prop de 40 expropiacions. També està prevista la construcció d’una passarel·la de fusta damunt el torrent d’Almadrà.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa