Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Es renovarà el paviment i es replantejarà l'actual pendent, que és molt pronunciat
L’Ajuntament d’Eivissa ha començat les feines preparatòries per fer obres de millora al túnel des Soto. La reforma consistirà en una renovació total del paviment per replantejar l’actual pendent, que és molt pronunciat. Es volen evitar les relliscades i caigudes que, segons el Consistori, han patit ja molts vianants.
També es millorarà l’enllumenat per un altre més eficient des del punt de vista energètic i s’eliminaran els fluorescents.
Les obres duraran un mes i tendran un cost de 24.000 euros més IVA. El túnel és emprat per residents de Dalt Vila, turistes i empleats de l’Ajuntament o de negocis del barri.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre