Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Ajuntament ha hagut de fer diverses expropiacions per instal·lar-hi les noves canonades
El desbordament del torrent de sa Mosquera va causar, l’any 2019, desperfectes a diversos habitatges de Caimari. Els murs es varen reconstruir, però el perill que es torni a desbordar davant pluges torrencials continua. Ara, l’Ajuntament ha fet la primera passa per posar-hi remei, i ha començat les obres per retirar les canonades d’aigües brutes que passen pel llit del torrent. Una passa necessària per poder ampliar el seu cabal.
Avui dimecres al matí, els responsables de la Direcció General de Recursos Hídrics han visitat el poble. S’han compromès a estudiar com se’n pot ampliar el cabal en cada tram per evitar riscos. L’Ajuntament ha hagut de fer diverses expropiacions per instal·lar-hi les noves canonades. S’invertiran 480.000 euros en aquesta primera fase, que preveuen que estarà acabada abans de l’estiu.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada