Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Hi haurà talls de circulació entre les 23 h i les 6 h
La via que uneix Peguera i el Port d’Andratx és un dels actuals punts negres de les carreteres pel que fa al deteriorament de l’asfalt. Aquesta setmana, però, s’han iniciat les obres per reforçar-hi el ferm.
El president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, ha visitat les obres aquest matí. Per a Galmés, es tracta d’una intervenció necessària “després de 30 anys sense cap inversió”.
Per aquesta carretera circulen cada dia una mitjana de 33.000 vehicles. Es tracta d’una reforma, diuen els batles de Calvià i d’Andratx, reclamada des de fa 10 anys.
En els onze quilòmetres des del túnel de sa Coma, prop de Peguera fins al Port d’Andratx, s’arreglaran els flonjalls, les esquerdes i l’asfalt erosionat. També se substituiran els senyals i es milloraran els sistemes de contenció per augmentar-ne la seguretat.
Preveuen acabar-la d’aquí a menys de sis mesos. Durant aquest temps, la carretera es tallarà de les onze del vespre a les sis del matí.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre