Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els aspirants s'han vist perjudicats pel canvi de les bases de les oposicions
Comencen les proves que hauran de superar els aspirants a les sis places de Policia Local de Formentera. Després de la denúncia de la UGT respecte del canvi en les bases d’aquestes oposicions, avui els candidats s’han hagut d’enfrontar als primers exàmens teòrics. A primera hora del matí els nervis eren presents, però tots ells es veien amb possibilitats d’aconseguir la plaça.
Tot i que el Consell de Formentera assegurava que les proves s’han concentrat en tres dies per facilitar la participació dels que vénen de fora, sembla que això no ha estat ben rebut pels candidats. En total hi havia 45 aspirants inscrits, però finalment només s’han examinat una vintena.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció