Han començat les tasques de reflotament del Sophie, el iot que el passat 22 de juny es va pujar a una de les dunes de s’Espalmador.
Capitania Marítima ha autoritzat el pla que consisteix en treure l’embarcació amb ajuda d’un remolcador. Primer estiren amb uns tensors que treballen a gran distància per baixar-lo de la duna, baix del iot posen unes fustes per evitar que es trenqui, i després quan ja hi sigui a l’aigua serà traslladat per el remolcador al port d’Eivissa.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa