Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Les obres han començat quan molts de negocis han iniciat la temporada
Molts comerços i fins al 45% dels hotels de Peguera allarguen temporada i arrenquen ja el febrer. Però no són els únics que estan en marxa: les obres de remodelació d’un tram del Bulevar, l’avinguda principal d’aquesta zona turística de Calvià, han començat també aquest mes. Una situació que, diuen, perjudica els seus negocis.
Denuncien la que per a ells és una manca de previsió de l’Ajuntament de Calvià. Estan, asseguren, indignats. No entenen perquè no es fan les obres durant els mesos de novembre, desembre o gener, quan els negocis a Peguera estan tancats.
Les obres començaren la setmana passada. Des de llavors, els turistes que passen per aquí passegen, guaiten les obres, però passen de llarg. El renou i la polseguera els fa enrere deixant buides les terrasses i les caixes dels negocis. Una de les cafeteries de la zona ha arribat a fer 20 euros en un dia.
L’Ajuntament de Calvià, per part seva, diu que el procés de licitació de les obres ha endarrerit el seu inici, però que estan dins el termini permès. La previsió és que finalitzin entre finals de mes i principis de març.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta