Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El sindicat recorda que pràcticament el 90% dels passatgers es concentren durant la temporada turística
El sindicat Comissions Obreres (CCOO) demana a Aena que contracti a 9 persones més a l’Aeroport de Menorca- ara la plantilla és de devers 170 empleats- per a donar un bon servei aquesta temporada turística. El sindicat creu que els reforços que ha fet AENA són del tot insuficients.
CCOO explica,per exemple, que la plantilla de tècnics de programació i operacions serà d’11 persones l’abril i de 12 la resta de la temporada turística, quan el 2012 era de 15 amb un transit a l’abril de 94.791 passatgers. L’any 2018, en canvi, durant el mateix mes van passar per l’Aeroport de Menorca 143.698 passatgers. És a dir, en aquest període, afegeix CCOO, l’aeròdrom menorquí ha registrat un increment de passatgers del 69% en 6 anys.
A més, el sindicat recorda que pràcticament el 90% dels passatgers de l’Aeroport de Menorca es concentren durant la temporada turística, és a dir, entre l’1 d’abril i el 31 d’octubre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat