La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
La mesura forma part del 'II Acord per a la millora de l'ocupació pública i les condicions de treball'
178
La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO a Balears ha demanat aquest diumenge al Servei de Salut IB-Salut la recuperació de la jornada laboral de trenta-cinc hores setmanals per al personal treballador, amb la finalitat que aquesta no excedeixi del còmput anual de 1.526 hores.
Així ha informat el sindicat en una nota en la qual han detallat que l’escrit, enviat a la Direcció de Relacions Laborals i Recursos Humans del IB-Salut, reitera la petició de crear un grup de treball per a la implantació d’aquesta jornada durant l’any vinent 2020.
“No entenem com un govern progressista s’entossudeixi a no retornar la jornada de 35 hores als treballadors i treballadores de l’IB-Salut quan s’omplen la boca amb la recuperació econòmica i elsdrets socials”, han expressat des de CCOO.
El sindicat considera que la recuperació de la jornada de trenta-cinc hores forma part del ‘II Acord per a la millora de l’ocupació pública i les condicions de treball’ i de l’acord de formació per a l’ús de les Administracions Públiques, signat el març de 2018.
Aquest acord, segons explica CCOO, contempla el complement salarial en situacions d’incapacitat temporal (IT) al 100 per cent, l’impuls a la creació de plans d’igualtat i de formació, una bossa de fins a un 5 per cent de jornada anual per a conciliació i jornada contínua per a la cura de menors de 12 anys; i un increment salarial i l’estabilitat de l’ocupació pública, entre altres mesures.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres