Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El sindicat demana als empresaris que comencin la temporada abans de Setmana Santa i que no escatimin en contractacions
181
“Enguany s’ha d’aprofitar la conjuntura i les bones previsions”. Així ho ha considerat la secretària general de la Federació de Serveis de Comissions Obreres a les Illes, Silvia Montejano, en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, en la qual ha demanat als hotelers “que no retardin l’obertura dels establiments més enllà de l’1 abril”, per començar com més aviat millor amb les contractacions de personal.
“És vera que el sus a la temporada es fa normalment per Setmana Santa, però enguany cau molt tard, el 14 d’abril. Per posar a punt els hotels, fer neteja i contractar personal, haurien de posar-se en marxa abans, dia primer, i enllaçar l’arribada ara dels turistes sèniors amb la punta de l’estiu”. Montejano ha considerat que la suavització de la pandèmia permet als empresaris arrancar amb aquesta força, “encara que no tenguin els hotels plens”. “Demanam responsabilitat i plantilles ben dimensionades, que no passi el mateix que l’estiu passat, que es contracti el major nombre de treballadors possible”, ha dit la responsable sindical a les portes d’un estiu que veu “esperançador” per primera vegada en dos anys. “Hi ha previsions que apunten que se superaran les xifres d’ocupació de 2019, d’abans de la COVID. S’ha d’aprofitar i no escatimar en recursos”, ha conclòs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància