Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El sindicat es reunirà aquest dijous amb el Govern central per estudiar un paquet de mesures davant l'encariment dels preus des que esclatà el conflicte a l'Orient Mitjà
El secretari general de CCOO, Unai Sordo, ha assegurat que el sindicat no donarà suport a una baixada generalitzada d’impostos per fer front a l’encariment derivat del conflicte a l’Orient Mitjà. Asseguren que van a la reunió d’aquest dijous amb el Govern central oberts a propostes, però molt pendents de l’impacte econòmic de les mesures. Comissions Obreres diu, però, que ja s’han de posar damunt la taula temes com la limitació dels preus energètics o que l’increment dels preus del combustible derivin en una pujada de la inflació, i els efectes que això pugui tenir a l’ocupació.
Sordo ha fet aquestes declaracions durant la visita a Palma per presentar la campanya titulada “De les respostes a l’acció”. Una ronda d’assemblees per totes les comunitats autònomes en què el sindicat vol marcar el camí a seguir. Destaquen la lluita per un habitatge digne per a tothom i el repartiment dels beneficis empresarials, que redundin en la millora de les condicions de vida dels treballadors. Després de l’assemblea, s’han concentrat a les portes del Parlament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals