Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El sindicat CCOO reclama que una vegada s’aixequi l’estat d’alarma no s’aturin ni es tallin els ajuts públics de forma immediata. Si això no passa, creu el secretari general José Luis García, el que ara són expedients temporals d’ocupació es convertiran en acomiadaments definitius.
És per això que García ha reclamat en una entrevista al programa Al Dia d’IB3 Ràdio que les administracions allarguin la protecció dels treballadors perquè, del contrari, es produirà una “onada d’ERO”. El dirigent sindical parla de garantir una renda mínima perquè les persones que es qudin sense feina no es vegin abocades a l’exclusió social.
García considera que els expedients temporals d’ocupació no han servit per protegir els treballadors temporals (milers a les Illes Balears), perquè els empresaris els han acomiadat de forma improcedent.
Quant al futur de l’economia illenca, el secretari general de Comissions concideix en la necessitat de diversificar el teixit productiu en altres sectors diferents al turístic però també creu que és hora de desestacionalitzar el turisme per tal de reduir també la temporalitat dels treballadors.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat