El Palma Air Europa va finalitzar dijous passat el seu primer enfrontament de pretemporada. Ha estat en un amistós contra el seu equip filial. Els homes de Xavi Sastre han guanyat amb solvència i comoditat per 112 a 43. El partit ha servit per veure en acció algunes de les cares noves d’enguany. En canvi, Asier Zengotitabengoa i Mikel Úriz, amb molèsties físiques, han quedat al marge per precaució.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.