Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Álvaro García i Martín Pascual, els nous centrals de l'Eivissa, volen lluitar per un lloc a l'onze
La UD Eivissa ha presentat els centrals Martín Pascual i Álvaro García. Un és dretà i l’altre esquerrà. Tenen 22 anys només, però venen per ser la competència de Goldar i Juan Ibiza, la parella gairebé inamovible de l’Eivissa, sobretot en la segona part del passat campionat. Pascual i Álvaro han jugat el darrer curs a Primera i Segona Federació, però volen aprofitar el salt de categoria. Arriben cedits per Rayo Vallecano i Espanyol, respectivament. Volen competir per la titularitat.
El director esportiu, Miguel Ángel Gómez no descarta cap sortida dels altres tres centrals en plantilla. Gálvez és el que menys ha jugat, així i tot, parla de polivalència tant d’ell com d’Álvaro.
Els dos nous centrals arriben un any cedits; no obstant això, Álvaro amb opció de compra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística