Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

De mitjana, la quota hipotecària mensual a l'arxipèlag se situa en els 911 euros, sent la més alta de tot l'Estat
Imatge d'arxiu.
17El preu mitjà de l’habitatge nou i usat a les Illes Balears continua creixent, amb un increment interanual del 7,6%, segons dades de la taxadora Tinsa. Ara mateix el preu se situa en els 2.264 euros el metre quadrat. Segons les dades de la radiografia del mercat immobiliari del quart trimestre del 2019, els balears destinen un 29,2% dels seus ingressos a pagar una hipoteca mitjana de 188.957 euros. De fet, Balears és la comunitat on s’ha de fer un major esforç financer per tenir una casa en propietat. La quota mensual, per tant, se situa en els 911 euros, sent la més alta de tot l’Estat.
A escala nacional, l’increment interanual de preus se situa en el 2,4% el febrer. En concret, des del 2015, el preu mitjà de l’habitatge ha pujat un 16,6%, mentre que des dels màxims de 2007 acumula una caiguda del 33,1%.
En concret, respecte al mes anterior, el preu mitjà de l’habitatge presenta un lleu descens del 0,1%, encara que a les illes (Balears i Canàries) ha augmentat un 5,9% i en les àrees metropolitanes, un 1,9%.
De fet, les illes (Balears i Canàries) i les grans ciutats (Madrid, Barcelona i Sant Sebastià) són els índexs que han experimentat un major increment en els preus des de la part més baixa del cicle el 2015, en registrar augments del 27,5% i del 27,1%, respectivament, des dels seus mínims durant la crisi.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia