Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Balears és la segona comunitat amb major nombre de transmissions per cada 100.000 habitants, amb 144
/EFE
40La compravenda d’habitatges ha augmentat un 18% a les Illes Balears durant el passat mes de juliol, en comparació amb el mateix mes de 2016, fins a sumar 1.318 operacions, segons ha informat l’Institut Nacional d’Estadística (INE), que detalla que aquest increment és el setè més elevat del país i que es troba per sobre de la mitjana nacional (16,8%).
Així, tenint en compte les compravendes d’habitatges registrades, Balears és la segona comunitat amb més nombre de transmissions per cada 100.000 habitants, amb 144, i es troba únicament per darrere de la Comunitat Valenciana, amb 145.
En concret, a l’arxipèlag balear hi ha hagut 4.343 finques transmeses inscrites en els registres al juliol, una xifra que suposa un increment del 13,6%, que són 474 per cada 100.000 habitants.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç