Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

En les darreres hores s'han notificat 216 contagis més, i també 161 curats
Ja superam els 25.000 casos de coronavirus des que va començar el recompte a les Balears. En les darreres hores s’han notificat 216 contagis més, i també 161 curats. Hi ha 10 morts més, però segons Salut, són pacients que varen morir amb coronavirus però entre finals d’agost i finals de setembre. I ara s’ha actualitzat a la base de dades. De persones que passen la malaltia n’hi ha poc més de 4.000.
Pel que fa als hospitals, a Mallorca davallen els pacients amb coronavirus, tant a planta com a Cures Intensives. També hi ha altes a Eivissa. A Menorca, un malalt ha aconseguit sortir de l’UCI i passa a planta.
Ara mateix, a totes les Illes hi ha 187 hospitalitzats a planta. És la xifra més baixa del darrer mes. I a Cures Intensives hi ha ingressats 42 malalts. També la xifra més baixa, en aquest cas, des del passat 24 d’octubre.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors