La presidenta anuncia rebaixes fiscals per accedir a l’habitatge
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N
Queda només 1 setmana perquè alumnes i professors puguin estrenar el nou edifici
El proper dilluns a la fi obriran les portes del nou institut del municipi. Una reivindicació que fa molts anys que reclamen tant a Santa Maria com a Santa Eugènia. En no tenir institut de secundària, fins ara han fet les classes dels 4 cursos d’ESO en barracons i a l’antiga Escola Graduada. Una situació que després de 8 anys no es podia sostenir més.
Avui ha començat el trasllat del mobiliari i del material de l’institut. Els professors ja van començar a fer-ne capses la setmana passada i avui mentre continuen les classes els camions de mudança fan feina a les totes. Uns 300 al·lumnes estrenaran nou institut dilluns. Divendres tendran l’oportunitat de visitar-lo per primera vegada perquè dilluns tothom conegui encara que sigui una mica les instal·lacions.
5 darrers dies de classe i d’esperar el nou institut. Les obres començaren l’octubre del 2017 i han suposat una inversió de prop de 5 milions euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N
La majoria d'incidents han estat inundacions en establiments i edificis
Les Pitiüses continuen en alerta taronja per pluges i tempestes, mentre que Mallorca i Menorca passen a nivell groc