Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'Ajuntament es planteja restringir també el trànsit a la primera línea de Portocristo
Més de 2500 residents del centre de Manacor ja han demanat el permís per accedir amb els seus vehicles a la Zona Preferent per a Residents, les ZPR. L’Ajuntament ja ha concedit 1.800 autoritzacions i a final d’enguany preveu instal·lar-hi càmeres per al control d’accés. Les multes per entrar en aquesta zona sense autorització oscilaran entre els 100 i els 500 euros.
Inicialment les sancions les imposarà la policia local, però la instal·lació de càmeres a les 8 entrades que hi ha a la zona n’automatitzaran el procés.
Després d’actuar al nucli urbà de Manacor, ara l’Ajuntament vol aplicar mesures de restricció de trànsit a la primera línia de Portocristo, que a l’estiu està molt congestionada. La intenció és començar a fer provatures aquest mateix estiu.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears