L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La plataforma de veïns afectats en rebutja l'entrada per la badia de Pollença i el recorregut per zones poblades
Unes 250 persones, segons la Policia, s’han concentrat aquest dissabte a Alcúdia contra l’entrada del segon cable elèctric submarí pel nord de l’Illa per zones poblades.
La plataforma de veïns afectats assegura que el traçat està decidit i que es farà per la badia de Pollença i recorrerà 8 quilòmetres terrestres amb habitatges. Ho demostra, afirmen, que fa dies que un vaixell de Red Eléctrica ha fet sondejos a la zona. Creuen que el projecte tendrà un impacte negatiu per a la salut dels veïns afectats i també per a l’entorn.
Demanen una entrada alternativa com per la badia d’Alcúdia o per la de Palma. El batle d’Alcúdia tampoc no veu lògica l’entrada per la badia de Pollença. Ha explicat que fan feina en una alternativa que proposaran al govern i a Red Elèctrica en una reunió que es farà després de Setmana Santa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues