Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Demanen millores en personal, material i instal·lacions
Els bombers d’Eivissa han exigit la tramitació urgent de la ‘Llei del foc‘. S’han concentrat a les portes del Consell insular i han lliurat un comunicat al conseller de Medi Ambient d’Eivissa, Gonzalo Juan.
Demanen millores en material i instal·lacions. Creuen que a l’illa hauria d’haver-hi subparcs de bombers per poder arribar més aviat als incidents. També demanen més personal i esperen que l’any que ve arribin 10 treballadors més que els ha promès el Consell.
Els bombers exigeixen la tramitació urgent de la llei del foc
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat