Prop de 200 persones s’han concentrat contra el feixisme i el racisme avui dematí a Palma, a la plaça de l’Olivar. Els principals objectius dels manifestants són fer front als autoritarismes i la ultradreta que revifen arreu del món, així com protestar contra el discurs de l’odi. Aquesta concentració es produeix també avui a diferents ciutats espanyoles i europees, amb el lema “Un món contra el racisme i el feixisme”. Plataforma per la Democràcia l’ha convocada a Palma i hi han participat, a més dels ciutadans, diferents entitats socials.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa