Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

En 2024 es varen notificar a Eivissa 124 agressions; enguany ja n'hi ha notificades 128
El sindicat de metges SIMEBAL ha convocat una concentració davant el Centre d’Atenció Primària de Sant Antoni com a mostra de condemna als darrers episodis de violència contra dues facultatives. L’any passat es varen notificar 124 agressions a personal sanitari i enguany, de moment, ja en són 128.
S’han concentrat al centre de Salut de Sant Antoni, que és on hi va haver l’agressió. Demanen que es revisi de manera urgent el protocol existent i exigeixen que es posi en marxa un pla real de prevenció contra la violència sanitària, dirigida a tots els professionals sanitaris.
Asseguren que els episodis de violència contra els professionals d’aquest sector van en augment i denuncien la passivitat de l’administració. A més, condemnen enèrgicament la violència que varen patir dues facultatives aquí al CAP de Sant Antoni, el 26 d’agost; un cas que ja està als jutjats.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents