Els sindicats preparen la vaga general per a l’11 de novembre
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
Es concentraran cada dimecres fins que no es resolgui la seva situació
Els treballadors de Thomas Cook a Palma asseguren que són ostatges i que han de continuar fent feina un mes i mig després de la fallida del turoperador. De fet, més d’un centenar de treballadors han presentat la baixa voluntària i perdran la indemnització per poder començar a fer feina a un altre lloc.
A Palma en queden uns 500 empleats. A finals del més d’octubre, han cobrat part de la nòmina de setembre i encara no han rebut l’ajuda de 500 euros del Govern balear. Segons el SOIB, els ajuts es podran començar a cobrar al llarg de la setmana que ve. Avui els empleats s’han concentrat per reclamar permisos retribuïts i agilitat per aclarir la seva situació. Ho faran cada dimecres fins que no hi hagi canvis. Els treballadors asseguren que en casos similars com el d’Orizonia o amb els treballadors de Thomas Cook a Alemanya i el Regne Unit se’ls va concedir de manera més àgil el permís retribuït.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
Les imatges enregistrades pel cineasta menorquí als anys vuitanta s'han digitalitzat i tornen a veure la llum a Ciutadella
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa