Denuncien l'elevada taxa de la temporalitat a l'Administració i acusen els polítics d'incomplir la llei
Una desena d’interins, el màxim permès en temps de COVID-19, s’han concentrat avui davant l’Ajuntament de Palma per denunciar l’elevada taxa de la temporalitat a l’Administració. Assenyalen que el 66% dels treballadors del Consell de Mallorca són temporals. El 40% en el cas de l’Ajuntament de Palma i el 30% dels treballadors públics del Govern. Acusen els polítics d’incomplir la llei que estableix que l’interinatge no es pot allargar més de 3 anys mentre que, diuen, hi ha interins que ho són des de fa 10 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda