Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La Policia Nacional continua cercant el seu fill
La Policia Nacional continua cercant el fill de Gloria Zavala per interrogar-lo sobre la seva presumpta relació amb la mort de sa mare. També és en parador desconegut la seva parella. Hi ha una denúncia interposada tot i que els investigadors hauran d’esclarir si aquest fet té relació amb la desaparició del fill.
Avui capvespre veïnats, companys i amics de na Gloria s’han concentrat a la plaça dels Nins de s’Arenal en senyal de condol. Alguns veïnats han confirmat a IB3 Notícies que sentiren renous molt forts al seu habitatge divendres vespre. L’autòpsia de les restes mortals no és concloent pero revela que la dona ja feia dies que era morta quan es va trobar el seu cos dimarts passat. Ara els investigadors esperen els resultats de les proves de laboratori. Les companyes de la dona confirmen també que no hi havia una bona relació amb l’al·lota del seu fill.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca