Entre els participants hi són les mallorquines Caridad Jerez i Maria Quetglas
La Federació Espanyola d’Atletisme ha concentrat a Palma als millors atletes dels equips de relleus 4×100 i velocitat de les categories sub-23 i absolut. Els convocats, amb les mallorquines Caridad Jerez i Maria Quetglas, han fet el primer entrenament de tots els prevists fins diumenge a les pistes del poliesportiu Prínceps d’Espanya. Això sí, sense la presència de grans figures nacionals com ara Bruno Hortelano o el corredor de tanques Orlando Ortega, que finalment no hi han pogut assistir. Una concentració que serveix com a preparació pels Jocs del Mediterrani i el Campionat d’Europa, propers objectius dels velocistes i corredors de tanques espanyols.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa