Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Cala d'Hort acumula més de 140 partícules de microplàstics per metre quadrat, una concentració que triplica a la platja de la Barceloneta
La concentració de plàstics a les platges d’Eivissa se situa per sobre de la mitjana de tota la costa de les Balears i de Catalunya.
És una de les conclusions del projecte ‘Plàstic Zero’, elaborat per la plataforma de ciència ciutadana Observadors de la Mar. A partir dels mostrejos realitzats pels ecologistes del GEN i un miler d’alumnes de les escoles d’Eivissa, també s’ha determinat que, per exemple, la platja de Cala d’Hort acumula més de 140 partícules de microplàstics per metre quadrat, una concentració que triplica la trobada a la platja de la Barceloneta en el seu pic més elevat.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya