Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
L'Associació d'Amics del Poble Sahrauí de Balears retrà homenatge a les 15 persones desaparegudes a l'Aaiún
92
L’Associació d’Amics del Poble Sahrauí de Balears retrà homenatge i exigirà la llibertat de tots els presos polítics i desapareguts sahrauís aquest dilluns, 25 de desembre, amb una concentració i una encesa d’espelmes a la plaça de Cort de Palma.
Entre els desapareguts es troba el grup de 15 segrestats el passat 25 de desembre de 2005 a Al-Aaiun, els territoris ocupats del Sàhara Occidental, segons ha explicat l’associació en un comunicat.
En l’actualitat, un total de 59 presos polítics sahrauís es troben a la presó. Entre ells, 24 defensors dels Drets Humans detinguts el mes de novembre de 2010 en el desmantellament del Campament de la Dignitat (Gdeim Izik) per part de les forces policials i militars marroquins.
L’acte, que tindrà lloc a partir de les 20.00 hores, també comptarà amb la presència del poeta i escriptor Biel Mesquida, qui interpretarà una mostra del seu repertori de poesia.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació