Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

A Estivella, el seu poble natal, s'han aplegat davant l'ajuntament amb pancartes contra la violència masclista
Centenars de veïnats valencians s’han concentrat aquest dijous horabaixa per mostrar el rebuig per l’assassinat de Marta Calvo. A Estivella, el seu poble natal, s’han aplegat davant l’ajuntament amb pancartes contra la violència masclista i amb candeles a les mans. A més, han llegit un manifest acordat en ple per mostrar la repulsa de tot el municipi.
A Manuel, on va desaparèixer la jove, també hi ha hagut concentracions i els mitjans de comunicació han fet guàrdia a les portes de la casa de l’assassí confés, on estava previst que es fes una reconstrucció dels fets.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar