Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els quatre equips, Sporting de Portugal, Benfica, Anderlecht i Mallorca Palma Futsal comparteixen hotel per uns dies
Els quatre equips participants a la Final Four de la Champions ja són a l’hotel de concentració que comparteixen. El darrer a arribar-hi ha estat, precisament, el Mallorca Palma Futsal, que ho ha fet al voltant de les 13.30 del migdia.
El més matiner va ser l’Sporting de Portugal, que va arribar ahir capvespre. Al vespre, prop de la mitjanit, arribava el rival del Palma a l’illa, el Benfica, que avui dematí ha passejat pels voltants de l’hotel de concentració. Amb l’Anderlecht ha arribat també un vell conegut de l’afició mallorquina: el brasiler Gréllo, que va estar sis temporades amb el Manacor, fins que abandonà l’equip el 2011.
Avui horabaixa tots els equips s’entrenaran ja a l’escenari de la gran final, el Velòdrom Illes Balears.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç