Sis artistes i grups musicals han participat desinteressadament, aquest diumenge, al Port d’Andratx, en un concert solidari amb els pacients de càncer de mama. S’han recaptat doblers per a la causa, tot esperant arribar als 10.000 euros, que aniran destinats a l’Associació Espanyola contra el Càncer. La iniciativa ha sorgit dels empresaris, hotelers i veïnats de la zona. Cent cinquanta entitats han format part d’aquesta idea.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa