Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Juan Muntaner, Xanguito, diu que el públic s'ha avesat a escoltar música d'asseguts encara que diu que preparar espectacles així du molta feina
Xanguito ha actuat a Inca alternant cançons dels seus dos discos, Beix i Milions d’Estrelles. Es tracta d’un recital que estava programat als actes de la Diada de les Illes Balears, però que per mor de les restriccions no es va poder celebrar.
Xanguito és un dels grups de Mallorca que més sonen els darrers anys. De fet, se’n dugueren els guardons a millor artista i al millor disc de pop rock en la passada edició dels Premis Enderrock de la Música Balear.
El cantant, Juan Muntaner, diu que el públic s’ha adaptat bé a escoltar música d’asseguts, i afegeix que preparar concerts amb l’actual context de pandèmia du molta feina.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats